RabiaMG YagizAsyaMom 17+2 yim gogus hassasiyetim hamileligimin basindan beri var bazen hafifliyor bazen artiyor 😊
Nur_nur06 YagizAsyaMom ben 17 +2 canım bende hiç yok önceden çok vardı hassasiyet şu an yok bi problem
Mrvkckk YagizAsyaMom ben 29 haftalıgım ama cevap veriyim dedim 😂 ara ara hep hassaslaşıyor canım ya özellikle regl dönemlerinde oluyo bana mesela. Banyodan cıkınca da artıyor bazen. Bol bol nemlemdir ve elleme en önemlisi düşünme 🤦♀️
YagizAsyaMom RabiaMG ohh yalnız değilim ☺️ bazen dokunamıyorum bazen yumuşacık çok sağolun yorumunuz için. 🌺
SedaAydemir 29 haftalığım hala devam ediyo bence doğumdan sonra anca geçer çünkü çok hassas oluyolar gebelikte
RabiaMG YagizAsyaMom iyi canim bulantilarim azalmaya basladi ilacimi birakmaya calisiyorum koku hassasiyeti hala var senin nasil geciyor 😊
isilbeyaz YagizAsyaMom bnde bazı günler yok oluyo bazı günler günyüzüne çıkıyo mesela bugun bu göğüs ucu hassasiyeti son 2 haftanın en acıtan günüydü.Yani evet hala devam ediyor🤦🏻♀️