Ozlmmoz canım bende 27+2 oldum sabahtan beri aynı dertten kafayı yicem benim dünden beri aynı zamanda göğüs altımda ağrı acı gibi birşey var . Normalde yan yattığımda tekmeleyen bebik iki gündür tık yok . Yarın da dinleyeyim olmazsa cuma doktora gideceğim . Şu korona yüzünden doktora gitmeye korkar olduk 🥺