Gzduru kimse yanıtlamamış bu konuyu. Ben gidiyorum 24 haftalık gebeyim gidenlerin yorumlarını merak ederek arattım konuyu ama böyle önemli konularda nedense da az konuşuyo insanlar 🤷🏻♀️
Murat gültekin hocaya gidiyorum ben başından beri onceleri 125 civarıydı muayene ücreti ama geçen ay gittiğimde 165 mi ne ödedik zamlanmış.
Doğum konusu da şöyle oluyormuş; sezeryan olursa kesin kendi dr giriyo ama nkr al doğum plansız olduğunç için dr olmayabiliyormuş.
Ben murat hocaya bizzat sordum hastanede olduğum bi zamanda olursa doğumun tabiki ben de oluyorum ama ama 7 24 burada değilim malum dedi. Artık kısmet 🌿
Ama Murat hoca her konuda whatsapptan soruları yanıtlayan, genel manada çok yardımcı bir doktor. Şuana kadar yalnızca doktorum için hacettepe nin zorluklarına katlandım(malum çok kalabalık bi hast her aşamada sıra var bazen numaratörden sıra almak için bile sıra bekliyorsun 😬 her kontrolde idrar kan tahlilleri ki idrar ds bsşlı başına zor çünkü tuvaletler hep klozetin 🤦🏻♀️) . Yoğunluktan dolayı çoğu zaman ultrasona kendi doktorun bakamıyor bu da üzücü ;ama beklersen akşam 5 tren sonra filan bakıyo ultrasonlara da) yani hiç kolay bi hastane değil hacettepe gerçekten ama en azından doğumda uzmanlaşmışlar daha güvenilir site düşünüyorum. İnşallah sonu da güzel olur..