ayseakcura Kızlar iyi geceler😊 az önce lavaboya girdim yoğun bi akıntı gelir gibi oldu sonra peçete ile sildim pıhtı şeklinde yoğun kahverengi akıntı geldi.. doktoruma sordum nişan olduğunu söyledi ve sabah erken gel dedi.. hazırlıklımı geliyim diye sorduğumda Evet dedi.. doğuma giricem dua eder misiniz.. bebeğin kilosundan dolayı sezeryan olacaktım.. benim için 1 ayetel kürsi okur musunuz 🤲❤️ Yarın 38. Haftama giricem inşallah
Asaltntyr ayseakcura okudum ☺️ Sen de doğum anında bizlere dua et lütfen 😊 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bi avazda 🤲🏻
superrmomy ayseakcura bende 35+5 deyim dün yoğun bi pihti geldi jöle gibi ama kanli degildi haftaya sali kontrolum var nişan olabilir mi acaba 🤭
Ayazma Allah yardımcın olsun kardeşim ben hemen 5 tane okudum sağlıkla al bebeğimi kucağına inşallah 🙏
ayseakcura Ayazma Dncseymaa sryvzozgn Asaltntyr Allah razı olsun arkadaşlar Çok teşekkür ederim 😍😍 rabbim sizlere de kolay doğumlar nasip etsin inşallah sizin içinde dua edicem 🤲
Dncseymaa Bende okudum Rabbim yardımcın olsun inşallah sağlıkla hayırla kucağına alıp evine gelirsin 🙏🤗
Cemredeniz1907 Ay sağsalim gelsşn inşallahhh gönlünüze göreee 🤲🏻♥️ Darısı bana allahım 39+1 bendee bekliyom
mavera ayseakcura okudum canım sağlıkla al inşallah kucağıns darısı başımıza hangi doktors gidiyordun sen medipolde canan hanım olmadığı için saadet hanıma gitmeye başladım ben
ayseakcura mavera canım bende Saadet hanıma gidiyorum Canan hanım izinde olduğu için. Ama keşke önceden Saadet hanıma gitseydim o kadar tatlı bir bayankiii🌸 iyiki o doğumuna giricek
Zynp_hsn ayseakcura okudum allah yardımcın olsun sağlıkla sıhatle bebeğinizi kucağınız almayı nasip etsin rabim