Bsecill Hanımlar merhaba, bugün eşime şoktan biberon aldırttım 0-6 m yazıyor. M yazdığı için emin olamadım akışı konusunda ama dezenfekte ettikten sonra denedim mama hazırlayıp oğluma içereyim dedim (oğlum 2 ay 25 günlük) kesinlikle doğum sonrası kullanılamaz direkt çocuğun ağzına dolmaya başladı mama şaşırdı emmeyio bekledi resmen zaten akıyor çünkü emmesine gerek yok bunu görünce hemen çektim tabi ki normal kullandığım biberona geçtim(lansinoh yavaş akışlı). M olanı aldıysanız doğumdan sonra kullanmayın derim, fazla gittiği için çocuk boğulabilir, ve o akışla meme reddi yaşanmaması mümkün değil diyebilirim. Tabi ki yinede siz bilirsiniz
brcaky Trendyoldan tomme tippe ve chicconun küçük cam olanına bakabilirsiniz emmeden damlatmıyor ikiside baya güzel yorumlar almış 60 tl civarındaydı