Nisannasell Canım O kadar geçmeyen Boğaz ağrısına öyle birşey olsa ateşin anında yükselirdi korkma. Ben ilaçsız 2 haftada geçti. Bol ılık su iç . Bide sirkeli su yaptım sürekli gargara yaptım o çok rahatlattı sürekli dişimi fırçaladım ağız bakımına daha çok dikkat ettim geçti çok şükür. Bal pekmez zeytinyağı içtim bir tatlı kaşığı bunlarla geçti