Bahargibi Gamzegrgl benim ağrılarım oluyor arada ama şu ödem beni mahvetti birde mide yanması olunca bir an önce doğsa diye bekliyorum
Frde-gl Bahargibi süt için midenize iyi gelicek tir bende cok cektim arada yine oluyor ballı süt yapıyorum gece rahatlatıyor hem rahat uyutuyor
Frde-gl Bahargibi süt için midenize iyi gelicek tir bende cok cektim arada yine oluyor ballı süt yapıyorum gece rahatlatıyor hem rahat uyutuyor
Gamzegrgl Bahargibi Hiçbir şikayetim yok benim😐 Ağırlaştım sadece. Aksine bir garip bir enerji var doğum temizliği yapıyorum normal mi bilemedim😐
Frde-gl Son 6 gün bugün gittik doktora yarım cm acılma var dedi ama agrı sancı yok heyecanla bekliyorum cuma yine cagırdı ama neden birgün arayla cagırdı tekrar bilmiyorum anlam veremedim
Bahargibi Frde-gl tekrar kontrol edicek herhalde kasılmalarına falan bakıcak gün yaklaştıkça son günler az kalmış çünkü kucağınıza alırsınız inşallah biran önce😊
R-s94 Frde-gl merhaba biraz tuhaf bir soru olucak ama açılma olduğu zaman tuvalette zorlanıyormusun? Yani ben piskolojikmen korkuyorum açılma olsa nasıl tuvalete giderim diyorum siz nasıl hissediyorsunuz bende 30. Haftamdayım