ElifAltndg 8 haftalıkken bende bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu. İnsan üzülmeden edemiyor yıpratıcı bir durum oluyor. Ne mutlu ki Rabbim aratmaı tekrar nasip etti. Şu an 19 haftalık oluyoruz inşallah. Sen gönlünü ferah tut. Aynı endişeleri emin ol herkes yaşıyor canım benim. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️