Sibelgokhan tabiki can çekiyor ama kontrollü olmak sizin ve bebeğinzn faydasına biz adım atarken dahi düşünüyoruz. Doktorlarda diyor hamileym diye herşeyi abartmayın..ama artık yemişsnz afiyet bal şeker olsn bebeğinize yarasın inşallah Allahın izniyle birşey olmaz