htc-92 Kızlar hangi marka bebek arabası ve puset aldınız ? Almadan önce nelere dikkat ettiniz ? İnternetten araştırdım biraz ama kararsız kaldım. Plastiği falan sağlam olsun istiyorum.
Gmzekrsu htc-92 ben chicco lite way plus aldım hem travel sistem hem sonrasinda baston olarak kullaniyosun baska bebek arabasina ihtiyaç duymuyosun bastonda oldugu için
TAkilicci htc-92 mamas papas flip xt3 aldım. İyiki de aldım, puseti cybex atom q. Ben travel sistemleri beğenmediğim için bunu aldım sürüşü pedleri açılıp kapanması her şeyini beğeniyorum ☺️
semdem1 htc-92 bende joie chrome aldım şuan ebebekte pusetiyle birlikte 1768₺ ye geliyor. Çok araştırdım uzun süre kullanmam ve bagajda kapladığı yer önemliydi, ilk zamanlar pusetle kullanacağım sonra diğer parçaya geçeceğim. 22 kg taşıma kapasitesi var
Gzdnz htc-92 bende bugün aldım civilden kraft most görüntüsü sürüşü çok hosuma gitti kaba da değil arabayada çok rahat sığdı. 2200 den 1800 e düşmüştü. Zaten bütçemizde ortalama bu kadardı daha kullanmadım o yuzden memnuniyetimi paylaşamıyorum.
Ulviyekhrmn02 Ben çok baktım araştırdım ama bütçeyi çok aştı. En sonunda elele baby dan aldım ve çok da güzel hafif travel sistem sallanır puset ve kolay katlanır.
Migrenli_ Ulviyekhrmn02 bende elele baby dan almayı düşünüyorum ama karar veremedim hangi modeli aldınız
Minik-mucizem123 Urazakininannesi geçen hafta aldık Bugun de kargom geldi. Ben çok begendim hem hafif hemde fiyatına göre çok kullanışlı. Tereddüt ettim ama iyiki almışız. Görünüş olarakta çok güzel. Pusetin pedi falan da çok rahat duruyor.
Ulviyekhrmn02 Migrenli_ elele baby nin sitesinden aldım ben mido ismi. O kadar hafif ki ben minyon Bi insanım büyük araba istemedim ama travel istedim srüüşü falan o kadar kolay ki benim binesim geldi yani 😁
Minik-mucizem123 htc-92 https://www.e-bebek.com/baby-plus-canyon-travel-sistem-bebek-arabasi-v2-p-byp-244002/ bu ürün canım 🌸
htc-92 Minik-mucizem123 evet bende bunu beğenmiştim arabanın hem yatak hem koltuk pozisyonunabgeçmesi hoşuma gitmişti 👍
Minik-mucizem123 Cemcememre canım ben çok sevdim kullanım açısından rahat geldi bana. Zayıf biriyim ve ben rahat taşıyabildim ağır hantal bi araba değil. Sürüş açısından halıda denedim bizim halımızda baya bi kalın rahat gitti. Kurulumu basit ve katlanınca araba arkasına rahatça sığdı. Puseti de çok sevdim iç pedi çok rahat. Ayrıyeten ped yaptırwcaktım ama gerek yokmuş diye düşünüyorum suan.