Tugbacolak yok canım ben hep normal istedim Kafası da asagıdydı ama minigimin hareketleri az ve eşinde çürüme var bekleyemem dedi normal de bugün olacaktı ben yarına istedim doktorum normal hastası zaten yarım sezaryan bizim hastanede gam yasak refakatçi sadece 1 kişi baba da doğduktan sonra 10 dkka durabilirmiş