Masalimm Merhaba 17 haftalıgım sol tarafımda kasıgımın bi ağrı saplandı bıçak gibi normal mi acaba arada girip çıkıyor
Suveydaa Masalimm oluyor bazen canım kasık ağrıları, eğer dinlenmekle geçmiyorsa kanama vs varsa doktora görünmen gerekir.
Masalimm Suveydaa yok canım kanamam yok şükür bugün daha cinsiyet için gittik doktor sağlıklı dedi daha zaten bugün fazla oldu ağrı bi tek