gizemozyanik mervetrbzn Ben 32. Haftamda aldım tam çalışamaz raporu, zaten doktorlar virüsten sebep sana bırakmıyor tercihi. 35 haftalığım suan doğum iznine çıkmış gözüküyorum.
melikekayi Merhaba, ben 32. Haftamda aldım çalışabilir raporunu. 37nci haftaya kadar verdiler. Doktorunun yönlendirmesi lazımdı aslında.
melikekayi Yucelinannesi01 32 + dan sonra bildiğim kadarı ile. Ben home office çalıştığım için çalışabilir raporu verildi.
mervetrbzn gizemozyanik virüsten dolayı randevular hep dolu acaba başka doktor verebilir mi rapor Kendi doktorum randevuları hep dolu hastanelerde sekreter bile kalmamış
Yucelinannesi01 melikekayi özelde mi çalışıyorsunuz? Ben devlette şuanda idari izinli görünüyorum dedim acaba bize vermez mi çalışabiliri
melikekayi Yucelinannesi01 evet özelde çalışıyorum sanırım ondan dolayı alabildim çalışabilir raporu bide kendimi iyi hissettiğim için doktorumla ortak kararımızdı.
Momtobe07 Hacerbulut32 onu bilemiyorum 😔 isterseniz 170 i arayıp bir konuşun, bilgilendirme konusunda çok yardımcı olduklarını söylemişlerdi arkadaşlarım.
Burcu3509 [bilinmeyen] tamam cnm 32.haftanda verebilir. 33 de veremez. 31de veremez. Muhasebeci olduğum için söylüyorum cnm.
Burcu3509 [bilinmeyen] tamam cnm 32.haftanda verebilir. 33 de veremez. 31de veremez. Muhasebeci olduğum için söylüyorum cnm.
Burcu3509 [bilinmeyen] tamam cnm 32.haftanda verebilir. 33 de veremez. 31de veremez. Muhasebeci olduğum için söylüyorum cnm.