Nisa-Nalbantoglu Semayil telaffuz ederken ikinci kez sorulmuyorsa yani hemen anlaşılıyorsa güzel, ama ilk duyulduğu anda anlaşılmazsa sizin için kötü hissedebilirsiniz...
Nisa-Nalbantoglu Semayil ben ilk haftalarda kızım olursa nilsu düşünebilirim diyordum kendi kendime. Ama anlaşılır gelmediği için vazgeçmiştim.bana anlaşılır gelmiyor çok etkilemek istemem ama
Perihanvdt Semayil ablamın kızının adı ilksu :) ilsu da güzelmiş en azından değişik.burdaki isimlerden okdr çok bıktımki hep aynı🤦♀️Kızıma isim seçerken burda görüp vazgeçtiğim çok isim oldu😁