Asli1453
Yani 24+4 ile boyu kilosu uyumlu bi bebek kötü bişey değil canım merak etme genetik özellikler vs. Olabiliyor benimde kızım 2 hafta önde gidiyor kilosuda öyle doktor şeker yüklemesi yaptırdı şeker mi var yoksa genetikmi diye çok şükür şekerim yokmuş bizde 2 tarafta iri çünkü 🤗