svmlanne İnstagram besikhane sayfasından anne yanı beşik aldım fiyatı da kalitesi de çok uygun kızlar alırken tereddüt ettim ama fiyatına göre çok uygun gören herkeste çok beğeniyor alacaklara tavsiye 🤗
minnakfasulyecim svmlanne Fotoğraf atma imkanın var mı kuzum 🥰 hayırlı olsun sağlıkla kullanmak nasip olsun inşallah
minnakfasulyecim svmlanne Canım hızlı resime gir googledan görsellerden fotoğrafı seç yükle linki buraya yapıştır 🥰
bilaloguzunannesi svmlanne hayırlı uğurlu olsun inşAllah sağlıkla vaktinde gelsin minik 😊 fiyatı nedir birde bu model var mıdır 😊https://i.imgyukle.com/2020/04/15/QhcAeq.png
svmlanne bilaloguzunannesi benim aldığım da aynı bu model fiyatı da 740 dışarıya göre çok uygun geldi bana
1Vera_ svmlanne canım ben aynısını hepsiburada dan 650ye aldım. Yatak nevresim korumlalık cibinlik herşeyi içinde. 60*120 olandan.
arife351_ Aynı bu model baby Bee indirimde kızlar 600 liraya inmiş bende bugün sipariş verdim hepsi buradadan içinde yatağı cibinlik uyku seti dahil 600 tl