Funal benim yükselmişti 19. Haftada yapılan tahlilde alt ast normalin cok üstünde cıkmıstı . Dahiliye yönlendirdi doktor ultrasıçon falan temiz cıktı. Kullandığım vitamin ve kan ilacını bıraktırdılar suan hic ilac kullanmıyorum. İlacı bıraktıktan 1 ay sonra düştü , ilaclar yapmıs