Hayır sakın! Vajinanın ph dengesini bozarsın,duşta su bile tutma.Rabbim öyle bir düzende öyle güzel yaratmışki vücudumuzda kendi kendini temizleyebilen tek organ vajinamız.Ben çok yaptım bilmiyordum mantar oldum geçmek bilmeyen enfeksiyonum oldu.Şimdi hiçbir şey kullanmıyorum asla.Duşta fiskiye ile su dahi tutmuyorum.