Saadetdh 36 haftalik hamileyim.Alt taraftaki kemiklerim baya ağrıyor benim gibi sorun yaşayan var mı ?
Esr_mkrmn_ysf Saadetdh bende 36 haftaligim benimde ağrıyor ayağa ilk kalktigimda çok oluyor yuruyemiyirum yürüdükçe geçiyor
Tugbacolak 🙋🏼♀️ Bndede var yogun bır seklde hatta bazen yatarken yan donmekde bıle sıkıntı yasıyorum zorlanıyorum doktoruma sordum normalmı dıye kanrımın alt tarafından bebegın kfası olan yerı tutarak hafıf ıkınmamı falan ıstedı baktı falan sancımda cıkmamısdı nst de sonra bebegın baskısındandır rahım kendını doguma hazırlıyor dedı
Saadetdh Virüsten dolayi evlere tıkılı kaldık hareketsizlikten mi acaba ne yapmak lazım acaba ağrısından bi iş de yapamıyorum