Adimadim Mervekrg 3 kez yasadim kan degerleri yukseliyor ve sonrasinda kanama basliyor kese kalp atisi olmuyor canim
Homesweethome Mervekrg kimyasal gebelik geçirdim sonraki ay gecikmem olmadi tam günüm de regli oldum bu ay 1 gün gecikti test yaptim negatif bekliyorum bakalim inşallah olmam
Mervekrg Adimadim 5 gün gecikti ama geç yumurtladım yani sizin kaç gün gecikmişti kaç gün sonra adet oldunuz?
Mucizemmm07 Olabiliyo bende iki kez yaşadım. Sonuçta vücut iki kez gebelik çabasına girip vücuttan atıyo
Mucizemmm07 Mervekrg ben kimyasal gebeliklerin peşinden hemen hamile kaldım o yüzden gecikme olayı için bişey diyemem. Ama beta hcg yükseliyo iyi kötü bi farklılık oluyo o yüzden sıkıntı yapma bi sonra ki ay düzene girer
Aykal Mervekrg hayır oldum ama tarihi değişmişti sonra zaten düzensizdi adetlerim meğerse rahimde polip varmış ondan onu aldırınca hemen gebe kaldım
Mervekrg Mucizemmm07 nasıl anladınız hamile olduğunuzu kasıklarımda batmalar var karnımın alt tarafına ağrı giriyor ama test yaptım çıkmadı geç yumurtladım için mi çıkmadı diyorum pazartesi günü gidip kan vericem
Mervekrg glbyz1998_ yumurtlamanızı gördünüzmü peki glbyz1998_ benimde 5 gün oldu neden gecikme oluyor ki bir bilginiz varmı
Mervekrg Aykal benim şuan gecikmem normalmi bilmiyorum tedirgin oluyor insan ya pazartesiye kadar olmazsam doktora gidicem
Aykal Mervekrg normal canım ama sen tedbir amaçlı bi idrar testi yap çünkü kimyasaldan sonrada hiç adet olmadan gebe kalan çok bayan var burda