Sefiriniizi Kizlar bu ay benim adetim kahve rengi ve cok az geliyo.tup bebek tedavisi yumurta toplama sonrasi 2.adetim bu.normalde de pco var.bu adet sayilirmi acaba
meliccccc Sefiriniizi canm sen transfer olmamismiydin gun sayiyodun galiba yanlismi hatirliyorum merak ettim
Cigdemhykl Sefiriniizi Benımde kurtajdan sonra sadece 1 gün sürmeye başladı bende anlamadım eger doktora sorarsınız bana da yazar mısınız acaba 🙇🏼♀️
freuze Sefiriniizi Merhaba ilk hamileliğimde adet günümde kahverengi lekelenmem olmuştu birkaç gün. Adet olamayınca test yaptım pozitif çıktı. Birkaç gün daha bekleyin böyle devam ederse test yapmanızı öneririm :)
Sefiriniizi Tugce1803 biraz detayli anlatirmsinz benim aklima takildi.cok az geldi ped bile kullaadim kahverengi.
Tugce1803 Sefiriniizi leke geldiği an itibaren regl başlangıcı sayılır doktorlar bu şekilde kabul eder🌸
Sefiriniizi Cigdemhykl canim valla bgn gttim e2 bakildi rahme bakti temiz dedi.usg yaptirmak sart bence