Reyhannn Selam hamişler. Afyon da devlet hastanesi, özel fuar veya parkhayat hastanesinde doğum yapan var mı acaba? Memnun Kaldınız mı?
Esrayzk Reyhannn fuar hastanesi hariç devlet hastanesi ve park hayat hastanesinden çok memnun olanlar var allah nasip ederse park hayat hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum
Gizemmmm Reyhannn afyonda devlet hastanesinde ucretsiz agrisiz dogum kursu varmis herkes cok tavsiye ediyor mutlaka katil canim 🤗
Esrayzk Selmas57 valla ben halil güldene gidiyorum çok da memnunum eski doktorlardan ben kime sorsam doktoru halil gülden tavsiye ederim canım allah şifa versin kuzuna da tutunma gücü versin