busrakocaman ben yaptırmadım . Doktorum yanlışlık payı çok yüksek dedi. Bir sıkıntı varsa bile kan sonucunda hangi bebekte olduğu anlaşılmaz dedi boş yere para harcama hem bir sıkıntı çıkarsa sonlandıracak mısın dedi hayır dedim . Tamam o zaman ense kalınlıkları ve burun kemiklerine bakalım dedi kan verme dedi tmm dedik.