ZorYollardanAsipGelenim canım geçmiş olsun öncelikle. Benim de ilk gebeliğim boş gebelikti. Ben genetik test yaptırmıştım her ihtimale karşı bir sıkıntı varsa bi daha üzülmeden önlemini alalım diye. Bence imkanın varsa yaptır. Şansa bırakma derim. İnşallah en kısa zamanda tekrar hamile kalıp sağ Salim kucağına alırsın .