Ellosluk Asel21 sağolasın canım bende ilk kez alacağım arkadaşlar da yazdı sağolsunlar bizde 23hafta olduk hiç hazırlık yok ;)1
Asel21 Ellosluk olsun canım sen 23 haftalıksın yaparsın sende ben bugün 28 haftalık oldum ve ikizlerim olacak hiçbir hazrlğmız yok pazartesi günü sipariş filan vereceğiz yeni bir de doğumum 36 37′ci hafta arası olacak inşallah yetiştirebilirim
Ellosluk Asel21 inşallah halledersin canım Allah kolaylık versin defactoda beşli yenidoğan takım almıştım 15gün kafaar oldu 30liraya ilk fiyatı 60lira idi istersen bir bak kalitesi çok hoş geldi;) sağlıkla gelsin ikizlerin
Asel21 Ellosluk amin cümlemize canm teşekkür ederim inşallah hallederim kıyafetleri seçtik sipariş vermesi kaldı haftasnu olduğu için pazartesi vereceğim.