UraSsmom bana ölç fian demedi öncesinde dahiliyeye gitmiştim dahiliyeci değerlerime bakarak şeker var diyemem dedi benim çok dengesiz çıktı açlık 92 1.saat 231 2.saat 54 çıktı vucudun Bi anda reaksiyon gösterimiş olabılır dedi endokrinoloji ye yönlendirmedi bile ben kendim gittim o da tekrar yükleme yapalım ona göre bakalım dedi ben bu değeri baz alamam dedi ben de 30.haftamda olduğum için yükleme yaptırmadım valla ortada bıraktılar beni ben diyet ile devam ediyorum bakalım hayırlısı