Yasmnguull Dün 14+3 haftamızdaydık ve kızımızın olacagını öğrendik ♥️🥰👼🏻🤲🏻 Oysa hep erkek hissettim çok şaşırdımm ama çok da sevindim🥰
Hanimm Ben de öyleydim 😊 hep erkek hissettim ve rüyamda da erkek olacağını görmüştüm ama kız olmasını çok istiyordum ve Rabbim gönlümüze göre verdi çok şükür 🌸 16. haftamda bir prensesimiz olacağını öğrendik. Rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕