Alyadua17 ben hamileliğim ilk başarında kullanmıştım ama vajinada ne kader dikkat etsemde yanma ve kasıntı yaptı bırakmak zorunda kalmıştım jilet yapıyordum sonra yavas yavas ağda yapmaya başladım evde ben önermiyorum ki çoğu doktorda önermiyor canım kaç haftaliksin