Bahar4516 beni 2. Doz İçin çağırdılar gidicem cuma günü riskli olsa hemşirem aramaZdı beni titiz o konuda çünkü Zâten sabah 8.30 da çağırdı kimse yokken 2 dk vurulup cıkıcam hemen giderken de eldiven maske tabi . Önlem aldıktan sonra bişey olmaz Allah’ın izniyle