Fuliaa90 canım ben Acil tıp teknisyeniyim. Bir çok kadın doğum doktoruyla çalıştım bir sene kadar da kadın doğum acil de çalıştım. Kaç tane anneye bebeğin down sendromlu aldırmak zorundasın dediler İnan saymadım hepsinin de bebeği sapasağlam dünyaya geldi. Bu testler sadece risk oranını söylüyor sana içini ferah tut. Kaderimizde öyle bir evlat varsa sağlıklı doğar sonradan da kaza geçirir, havale geçirir allah korusun. Allah’ın dediği olur hiç kafana takma kendine hamileliğini zehir etme.