Kaderjin Kızlar bu bebemer_bebe istegram kullanıcısı olan sayfadan hiç alışverş yaptınızmı bebekleriniz için.. güvenilirmi kalitelimi ❤️🥰
Merve_kucuk Kaderjin Ben yaptım ve memnun kaldım 😊 5 lirada ikram yapmış şaşırdım açıkçası 🙂 95 vermem gerekirken 90 tl ödemiştim :)
MelekVeEmirin_annesi Dükkanları iskenderunda ben bizzat gittim uygun fiyata guzel urunler var tabi kumaşlarda bi e bebekteki kaliteyi yumuşaklığı aramamak gerek ama fiyatlara göre gayet güzel ürünler