A23 Merhabalar ben 8+3 haftalık hamileyim dün kanamam oldu bugün doktora gittim bebeğimin kalp atışı çok yavaşmış Progestan diye bir ilaç verdi bir hafta sonra gel dedi.bu durumu yaşayıp normale dönen var mı
noble 5+3 de kanama yaşadım kalp atışı hakkında bilgi verilmedi ama 7+5 e kadar progestan fitil kullandım sabah akşam ve çok küçük kısımda kanama kalmıştı ay sonu gel dedi tekrar gidicem inşallah bitmiştir tamamen