BurcuEsiklii Kbra34 canim ben 36. haftaya girince başlamıştım suan 37+6dayim devam ediyorum 😊allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin
Melisaaa Bgmbgm Canım bildiğim kadarıyla 1 degilde 3le başlaman daha iyi çünkü 1 adet yenince sadece sekeri cok fazla oluyormuş 3 dengeliyormus diye biliyorum