Glshhrn Kızlar ben 14+3 günlük gebeyim bugün aşırı göğüsümde sızlama var karnımda hafif kramplar oluyor sizde nasıl geçiyor doktora bi sonraki hafta gidicem bu haftada olanlar şuan belirtileriniz neler birbirimizle konuşsak İyi olur
Mk1234 Glshhrn bende 14+2 haftalığım üşüttüğüm zaman çok ağrım oluyo benimde ama tabi herşey kişiye göre değişiyodur korkma bence üşütmeden bebeğin büyümesinden falan ağrılar normaldir
htc34sdkl Glshhrn her yeni haftaya değişik ağrılarla giriyorum ben de. 13. Haftada bel ağrısı. 14. Hafta karın ağrısı. yürürken ağrı giriyor ayağa bi anda kalkınca da giriyor. Sürekli değil tabi arada oluyor yani.
Glshhrn Elifnralt anldım allah şifa versin inş benimde bugün göğsüme ağrı saplanıyor hiç böyle olmazdı üşüttüm galiba bende
Gunsss 14+6 yı tamamlıyorum bugün bu hafta hep kasık ağrılarıyla geçti desem yeridir. Sanırı büyüyor bizimkiler♥️