Hnfth A_C_04 bnm ilk bebişimdede böyleydi 9haftalık elleri kolları oluşuyordu sürekli hareket ediyordu maşallah 🧿 kalp atışını kaçıncı haftada duydunuzz
yildiray_beyza0804 A_C_04 bende 9+2 deyim canım ama malüm durumdan dolayı biyere çıkamıyorum korkuyorm hastaneyede gidemiyorm ben daha goremedim bebegimi ama.cok merak ediyorm kaç santim olmuş şimdi biliyomusun peki
A_C_04 Sxbmd nasıldı ultrason foto böyle miydi? 🤔 belirttiler sadece koku hassasiyeti bide az bulantı var ac karnına su içtiğim zmn kusma oluyor o kadar
Sxbmd A_C_04 evet öyleydi dr hiçbi problem yok şimdilik dedi bende de açkarnına su içtiğimde kusuyorum,oyüzden içmiyorum yemek yiyorum sonra.2 gündür yok kusmam
annee27 Herkesin bebegi gebeligi bir olmaz burdakiler dr. Degl onemli olan doktorun ne ddgi cnm. Kiminin bebegi iyi gelisir bikac hafta onde gider 10 haftalk bebek 12 gbi durur kiminin geride gelir. Hem bebek daha kucucuk bi sorun olup olmadigini kimse bilemez 12 haftana gelince ensesine burnuna baktir dr nun dedigi testleri yaptr gelisimini ayrintili ultrasyona kadar bilemeyen dokrtorlar var. Ins. Sorun olmaz saglikla kucagina alirsin. 😊
A_C_04 annee27 amin inşallah evt 3 hafta sonra 12 haftalık olucaz 2li tarama testi yapicaz . Biliyorum böyle birşey belli olmaz sadece 9 haftalıkken görünümü gelişimi iyimi diye sormak istedim 😊😊
KubraaC Ayy benim bebitoda boyle gozukuyordu bu haftalarda😍 artik kollari bacaklari belli oluyor insan formunu aliyor cok tatli🥰
A_C_04 yildiray_beyza0804 yaa bende bütün önlemleri alıp gittim bilmiyorum ama sanırım 3 cm 2 gram kadar