Hersey normal gorunurken normal dogum olacak derken 35. Haftamda suyumun az olduğunu bebegimin ise 2 hafta geriden geldiğini söyledi doktor böyle giderse bebeği riske atmayacaklarını 38. Hafta da sezeryana alacaklarını soylediler başına böyle durum gelen anneler var mı yoksa normal doğumu bekleyip normal doğum yapan var mı bu arada kız bebek
@HappyMom