Gul6100
Kizlar merhaba bugun doktora gittim bebegim catiya yerleşmiş 33 haftaligiz. Doktorum sordu yoga yada hamile platesi mi yapiyorsun diye hayir dedim.Nasil oturuyorsun evde dedi bagdas kurarak hocam dedim e bu zaten yeterli catiya yerlesmesi icin dedi. Şu gune kadar bilmiyordum bagdas kurarak oturmanin boyle ise yaradigini.eger bebek basasagi dönmüş ama catiya girmemisse yani karniniz asagi inmediyse bol bol bagdas kurun birde ellerinizin ve dizleriniz uzerine odada birkac tur atın. Daha neler ogrenicem doguma kadar bakalim. Ogrendikce paylasicam kizlar 😃