Sifa0033
Allah razı Olsun canım inşallah hepimiz bebişlerimiz sağlıkla kavuşalım inşallah. Benim o kadar değil canım zaten normal bireyde 80 normal nabız hamilelikte 100 falan normal. benim 140 a falan çıkıyo yani sende yine dikkat et yorma kendini ben biraz kendimi iyi hissettiğim için baya hareketliydim iş güç baya yoruluyomuşum artık dikkat ediyorum iyi geldi