Dncseymaa
Merhabalar Herkese 🤗 Doğumuma 14 gün var. Dün ilk kez alttan muayne oldum doktorum özel bölgemde kızarıklık gördü ve mantar da var dedi. Bunun üzerine BİOKADİN diye bir fitil yazdı 7 kez kullansan yeter dedi. Ancak ilacın içeriğini okuduğumda 'Lodinin vajina tarafından emilmesi sonucu iyotun sebep olacağı guatr meydana gelmesi ve ceninlerde hipotiroidi görülme olasılığı nedeniyle hamile kadınlarda kullanılmamalıdır.'
Yazıyor. Doktoruma yeniden sorayım mı sizce