esenckir
Evet ben de internetten araştırıp gitmiştim. Ama çalışma saatlerimden dolayı hastane randevusu uymuyordu. Ayrıca klinikte çalışıyor, feminen kadın sağlığı gibi bir şeydi ismini unuttum. Orada da 350 olmuştu ocaktan sonra ücret. Çok ilgili, tatlı dilli, muayeneyi kısa tutmayan ve ayrıntısına kadar ilgilenen bir doktordu. Çok sevdim kendisini ben.