Yagmurahmet16 Kızlar afedersiniz vajinamda bir kaşıntı oluyor progestan fitil kullanıyorum acaba ondan midir bilginiz var mı bu konuda
Azemiram Yagmurahmet16 benim bildiğim kaşıntı enfeksiyon canım fazla bir bilgim yok. Neden ağızdan almıyorsunuz?
Meleks32 Yagmurahmet16 bu 5 adet olan günlük kullandığınız bir fitil mi üçgen şeklinde bana da doğum doktorun intihap İçin vermiş di ismini benzettim benim de çok kaşıntı yapmıştı onu koyduktan sonra bende 3 sen sonra kullanamadım
Yagmurahmet16 Azemiram Allah razı olsun arkadaşım Rabbim hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımiza almamızı nasip etsin 🤲🥰
EsraOzsusam Denizlila00 sür cnm. Mantar için ayrıca turşu ve bolca yogurt yersen hep kuru tutarsan oda iyi gelir
EsraOzsusam Denizlila00 sirkeli su bende yapmadım ama hep kuru tutp çamasırmı hep değiştrdim. Bol yogurt ev yogurdu hatta lahana turşusu yedim travazol krem sürdm
Gunsss Progestanı fitil olarak kullanıyormuşsunuz vajinaya koymadan önce ellerinizi iyice yıkayın enfeksiyon olmuş olabilir.