A23 Merhabalar ben 8+3 haftalık hamileyim dün kanamam oldu bugün doktora gittim bebeğimin kalp atışı çok yavaşmış Progestan diye bir ilaç verdi bir hafta sonra gel dedi.bu durumu yaşayıp normale dönen var mı