Aysee34 brcaky bende lierac kullanıyorum doğal olduğu için aldım öneriyle. Aşırı kimyasal içerdiğini bilmiyodum. Yani kimyasal içermediği için aldım.
brcaky Aysee34 bende alacaktım ama bugün ya da dün bir instamom da gördüm ne sürüyosanız sürün nolur bunu sürmeyin diyodu