Merhaba arkadaşlar. İlk hamileliğim olduğu için biraz tecrübesizim. Sizin de fikrinizi almak istedim. Hastane çantası için göğüs pompası almamıza gerek var mı şimdiden? Elektrikli ya da manuel hangisini önerirsiniz ve tabii kullanıp memnun kaldıgınız markalar var mı? Medela ile Philips avent öneriliyor galiba en çok. Sizin fikriniz nedir?