Sevvv ben inglesina trilogy aldım dediğiniz şeyi burada bir postta bende okudum ama çok saçma alan var alamayan var devlet hastaneleri zaten çıksın gitsinler diye gözünün içine bakıyor özeller de aynı şekilde bebeğe el koyacak değiller bu pandemi zamanında
Şöyle açıklık getireyim puset kullanışlı oluyor bence gerekli ama ben almıcam diyorsanız sadece bu yüzden almanıza da gerek yok