Fatos_kayaa Kızlar otrivella iğnesini yaptırdım bugün 6.gun göğsümde çok ağrı var sizce hamilelik belirtileri olabilir mi
Niloylay Fatos_kayaa canım çatlatma ignesi yumurtlama dönemimde vuruluyor benim bildigim, döllenme olsa bile devam ediyor olabilir şimdilik bunun için erken 12 yada 15 gün sonra tam belli olur, hakkında hayırlısı olsun güzel haberlerini alırız inşallah 🏵️
Azemiram Fatos_kayaa canım bende çatlama iğnesi ile hamile kaldım ilk kez vurdum iğneyi hiç ağrı felan olmadı bende iğnenin 13 günü öğrendim hamile olduğumu. Ve normalde benim bi hafta adetime kalırdı sancı olurdu burda hiç bir belirti yoktu hiç hiç böyle ne göğüs ağrısı ne karın ne bel hiç bişey adet tarihim geçtikten sonra oluştu yani olabilir de olmayabilir de insandan insana değişiyor 🙏
Gulsen21 Fatos_kayaa belirti için biraz erken canım bende çatlatma iğnesi vuruldum vücuda hcg hormonu verdiği için baş dönmesi yapabiliyo ağrı yapabiliyo en sağlıklısı günün geçip kan testi ver idrar testide yapma çünkü hep pozitif çıkıyo vücudunda hcg olduğu için evet sabretmek çok zor ama biraz sabret inşallah meleğin seninle olur 😘🤲🏻
vuslatim34 Fatos_kayaa onun etkisi en az 10 gün sürüyor canim. Ben 12.gunu kan testi yaptirmistim negatifti.Etkisi gecmisti.
vuslatim34 Fatos_kayaa hamilelik hormonu okdugh için normal simdilik öyle olması. Bir hafta sonra test yap kesin sonucu öğrenirsin. InsaAllah hamilesindir 🤲
Gulsen21 Fatos_kayaa bende ovitrelle vuruldum gonal f ile birlikte malesef faydası olmadı sonraki ay kendiliğinden hamile kaldım ama oda kimyasal oldu canım