Beybitomm Naimeismail01 bence yasamayan yoktur bende 36 haftaligim bugun kontrole gittim bebegin kafasi yerlesmis ve o yuzden baski oluyor yurumekte bile zorlanıyorum artik
Beybitomm Beybitomm zaten 28 nisana gun verdi nst ye de girdim herhangi bi sanci falan cikmadi bebeğin basi baski yapiyor normal artik
Fadime3543 Bendede oluyor bugün doktora gittim bebek iyice aşağı inmiş dedi doğum bu saatten sonra doğarsa erken değil ki artık 36 sonra gelişimini tamamlamış oluyor çok şükür 🙏