Msltms Kızlar yumurtlama dönemimde peçeteye sildiğimde hafif pembe kahverengi akıntılar oldu dünde gece yatarken çok afedersiniz lavaboya sıkışık halde gittim sonra tekrar geldim yatağa baktım yine aynı gece hiç uyuyamadım sürekli lavaboya gittim gün içinde de böyle dünden beridir. adetime 12 gün var sizce hamilelik belirtisi olabilir mi daha önce hiç yaşamadım çünkü bunları bilmiyorum idrar yolu enfeksiyonu mu hastaneye de gidemiyorum☹️🤷🏻♀️
Kara07 Msltms sistit olabilirsin veya psikolojik olabilir canım pembe leke de yumurtlama zamanı bazı kadınlardan gelirmiş öyle duymuştum 🙏🏻