Kaderjin bana göre yanlış düşünüyorsunuz ☺️ Bazı gebeliklerde Allah korusun gebeliğin sonlandırılması gereken durumlarda olabiliyor. Ya da doğumdan hemen sonra müdahale edilmesi gereken bir durum olabilir. Size kalmış zorunluluğu yok. Ama bana göre atlatılmaması gereken bi durum.