sehergunduz 21+3 oldum 2 günde 1 kere falan bebegimin haraketlerini hissedebiliyorum bazen hiç hissetmiyorum bu normal mi sizde durum nasıl?
Gamzedngdn sehergunduz çok normal kuzum o haftalarda hele hareket halimde olunca günlerce duymayabilirsin bir kaç haftaya kadar tam olarak her gün hissedersin zaten sonra hiç durmayacak 😁
Muberraonur sehergunduz aynen bende 21 haftalığım çok fazla hissetmiyorum arada bir nadiren hissediyorum kişi hareket halindeyken bebek uykuya geçiyormuş genelde geceleri hareketli oluyormuş bebek
DeReNAsYa sehergunduz ben suan 24 haftanin icindeyim benimde oyle oluyor sabhtan beri ayaktayim hisstmedim hic biraz once uzandim bi 15 20 dk sonra azda olsa kipirdamya basladi oluyo yani arada
Busimss sehergunduz tabiki normal ben 26+5 olmama rağmen bazen hissetmiyorum çok normal o haftalarda böyle olması strese girme
AysennHED sehergunduz o haftalarda hareket etmemesi normal aynı haftada benimde hareket etmemişti acile bile gittik hatta hiç hissetmemiştim cünkü ama cok şükür hiç bir sıkıntı yoktu şimdi 35.haftaya gitmek üzereyiz kıpır kıpır maşallah😀